|
Post by Frederic on Jan 5, 2008 16:47:53 GMT 1
hallo
Nu het nieuwe jaar begonnen is, is het mss ook tijd voor verandering.
alle ideeen, veranderingen, problemen,... mag je hier melden om ons forum nog beter te maken.
mensen die iets van sites bouwen afweten mogen zich ook steeds melden.
mvg
edit: wat al verandert is:
* een knop [Messages] bovenaan * ons logo/banner bovenaan is klikbaar. wanneer je erop klikt kom je vanaf nu rechtstreeks op de forum index. * Youtube speler (zie filmpjesmap)
|
|
|
Post by Frederic on Jan 7, 2008 22:24:21 GMT 1
|
|
|
Post by donovan on Jan 7, 2008 23:42:19 GMT 1
Ik vind dat we het forum kwa kleur eens moeten aanpassen want ben dat rood beetje kots beu Gezeien dus mss is andere kleur proberen he en ja zoals gij al zij frederic goei idee van die icoontjes is te veranderen Ik ken zelf ook ni zo veel van site's maken enzo maar zal anders is tegen den dikken tom zegge die kent er zelf nogal veel van dus denk wel dat die u wel een handje zou kunnen helpen Grtzz dono
|
|
|
Post by Frederic on Jan 8, 2008 17:19:34 GMT 1
Ik vind dat we het forum kwa kleur eens moeten aanpassen want ben dat rood beetje kots beu Gezeien dus mss is andere kleur proberen he en ja zoals gij al zij frederic goei idee van die icoontjes is te veranderen Ik ken zelf ook ni zo veel van site's maken enzo maar zal anders is tegen den dikken tom zegge die kent er zelf nogal veel van dus denk wel dat die u wel een handje zou kunnen helpen Grtzz dono ja vraag het eens. ideeen qua kleur?
|
|
|
Post by nickver on Jan 8, 2008 18:01:42 GMT 1
Roos daar voel ik mij wel goed bij Nene kleur maakt mij niet uit. voor de rest de symbolen die je daar ten toonsteld zijn voor mij in orde en degene die jij gebruikt die mag je zeker houden
|
|
|
Post by donovan on Jan 8, 2008 18:02:31 GMT 1
Ja ik had gedacht aan iets met wit en zwart ofzo
Grtzz dono
|
|
daxy
4-tts Freak
72 CC *
|
Post by daxy on Jan 8, 2008 19:34:54 GMT 1
ja en misschien eens grote kuis maken met onnodige topics te verwijderen en idd de kleur en wat meer emoticons zoals donovan al zei zwart wit kleuren
|
|
|
Post by Frederic on Jan 8, 2008 19:48:16 GMT 1
in welke mappen bedoel je dat ik topics moet verwijderen, want normaal verwijder ik alleen als topics niet meer van toepassing zijn zoals in de verkoop en gezocht map. andere topics laat ik speciaal staan zodat leden die minder vaak op het forum komen of nieuwe leden, iets om te lezen hebben.
laat je commentaar maar komen, hoe meer hoe beter.
|
|
|
Post by donovan on Jan 8, 2008 21:31:46 GMT 1
Ja denk echt dat ge van de kleur zo is eerst werk moet maken gaat echt een heel ander zicht zijn enzo en ja zoals ge zegt over die topics laten staan he das leuker voor die mensen die niet veel opt forum komen om te lezen he
Grtzz dono
|
|
|
Post by Michael-VDE on Jan 9, 2008 16:23:02 GMT 1
Ik ken der wel wa van, ik zal is wa ideetjes enzo zoeken, ik heb ook wa vrinden die da kunne, en be modify profile kunde het forum al int wit zette, ma da vink ni zo overzichtelijk, kzal is wa rondzien enzo , reskinne kank wel gemakkelijk doen, kzal is wa rondsurfen e Grtzz
|
|
daxy
4-tts Freak
72 CC *
|
Post by daxy on Jan 9, 2008 20:44:08 GMT 1
ik zou gewoon technische vragen en algemene map uit elkaar houden want dit is meestal verwarrend! ik zou voor technische vragen een apparte map mapen en een nieuwe kleur geven! en wat strenger zijn zoals woonplaats verplicht invullen enzo
|
|
|
Post by Frederic on Jan 9, 2008 20:49:57 GMT 1
ik begrijp wel dat je een technische vragen map apart wil, maar er wordt nu al zo weinig gepost in de algemeen map, mij lijkt het dan beter dat je enkele mappen waar vaak in gepost wordt, houdt ipv meerdere mappen waar mss 1 X op de maand in gepost wordt. de kleur zal ik eerst eens door jouw laten proberen, want ik ben er niet echt ingeslaagd om iets beter als deze te maken. strenger? ja, zeker zoals je zegt van woonplaats ( ik zal er meteen eens werk van maken), maar we willen hier liever geen daxboard mentaliteit creeren, waar iedereen voor het minste al uitgescholden wordt. bedankt voor je commentaar
|
|
daxy
4-tts Freak
72 CC *
|
Post by daxy on Jan 9, 2008 20:58:36 GMT 1
neeh zeker niet dit is ook mijn bedoeling niet om hier wat boel te veroorzaken hoor maar als je wilt mag je mijn map van m'n dax wat recycleren onnodige post daarin verwijderen zoals Ok en die dingen
|
|
daxy
4-tts Freak
72 CC *
|
Post by daxy on Jan 9, 2008 21:00:52 GMT 1
maak het hier gewoon wat strenger want er zijn hier veel mensen postgeilers en mss meetingfoto's en meetinginfo samen zetten! maar dan bij meetingfoto's als je er post [FOTO'S] voor zetten! mvg
|
|
|
Post by Frederic on Jan 9, 2008 21:04:33 GMT 1
maak het hier gewoon wat strenger want er zijn hier veel mensen postgeilers en mss meetingfoto's en meetinginfo samen zetten! maar dan bij meetingfoto's als je er post [FOTO'S] voor zetten! mvg sorry, maar dat vind ik helemaal niet erg. er wordt nu al niet zoveel gezegd, wat zou ik er dan voor zorgen dat er nog minder gezegd wordt. Als het erover gaat, zorg ik er wel voor dat dat ophoudt maar dat heb ik in deze 2 jaar nog nooit moeten doen hoor.
|
|