|
Post by nickver on Jan 9, 2008 21:16:13 GMT 1
Idd het strenger zijn dat hoeft voor mij ook weer niet. Anders moet het bestuur stoute kindjes op de bille slagen.
En zwijg over daxboard ik heb ne warning gekrege omdat ik bij mij topic te koop gewoon had gezegd dat het blok voorbehouden was. man man man waar zijn we me bezig dan he
En de mappen staan allemaal goed. Er word hier al niet veel gezegd dus houden zo.
|
|
|
Post by Frederic on Jan 9, 2008 22:33:41 GMT 1
Ik heb net goed nieuws vernomen, binnekort zal ons forum samen met alle andere fora van proboards overschakelen op een nieuwe en betere versie. Over het tijdstip e.d. is nog niet veel bekend maar het zou alleszins een verbetering zijn en moderner ogen. Dus het veranderen van skin zal dan ineens komen met de nieuwe versie.
|
|
|
Post by Frederic on Jan 10, 2008 16:48:30 GMT 1
heeft iedereen nog rood als forumkleur?
|
|
|
Post by herfurth on Jan 10, 2008 17:34:37 GMT 1
Ja ik wel
|
|
|
Post by herfurth on Jan 10, 2008 17:43:40 GMT 1
Heb nog meteen een ingeving. Indien je zelf een topic geopend hebt of gereageerd heb in een topic dat titeltje een andere kleur laten geven ofzo. Zoals je nu ziet op daxboard staat er een puntje ofzoiets voor de topics waarin je hebt gereageerd.
|
|
flop
Accepted Member
|
Post by flop on Jan 10, 2008 17:44:58 GMT 1
ik heb ook nog altijd rood ze de kleurkeuze vind ik nie zo belangrijk, het moet wel een kleur zijn waar je een 5tal minuten naar kan kijken. wat bedoel ik hiermee geen flashie kleuren waarvan je ogen van beginne te dollen na verloop van tijd.
mvg filip
ps: goed initiatief trouwens !!
|
|
|
Post by Frederic on Jan 10, 2008 17:47:39 GMT 1
ok bedankt.
@ herfurth: ik zal er eens naar uitkijken. ik weet wel dat er de mogelijkheid is om de topics waar je nog niet in hebt gepost dat daar een rood kruis voor komt te staan.
|
|
|
Post by Michael-VDE on Jan 10, 2008 20:11:54 GMT 1
nee zeker ni zoals daxboard, daar ben ik in begin da ik op DB zat redelijk kwaad over geworden, ik heb al op veel fora's gezeten en dat heb ik nog nooit meegemaakt, als je een topic opend wordt het toch direct verwijderd, als je iets vraagt st, gebruik de search..., hierover heb ik ook een topic geopend n de algemene map waar iedereen is opgevlogen, ik had zeer goede argumenten, en de poll was meer voor mij, tot dat er na een week minder werd gepost hebben ze dit ook maar gedelet, als ik nu iets wil posten moet het ook echt heel noodzakelijk zijn. anders laat ik het gewoon. Grtzz
|
|
|
Post by Michael-VDE on Jan 10, 2008 20:12:28 GMT 1
Btw de rang zoals accepted member en etc, kunde da ni koppelen aan de tijd da ge al opt forum zit? Grtzz
|
|
|
Post by Frederic on Jan 10, 2008 22:43:09 GMT 1
Btw de rang zoals accepted member en etc, kunde da ni koppelen aan de tijd da ge al opt forum zit? Grtzz lijkt me niet echt zo veel beter, want dan ga je krijgen dat mensen die zich hier bv: in januari 2006 hebben geregistreerd en nog maar 2 berichten hebben geplaatst hoger staan dan iemand die pas lid is en al 50 berichten heeft geplaatst. Niet dat dat veel uitmaakt, maar dat lijkt me nogal absurd.
|
|
|
Post by Michael-VDE on Jan 11, 2008 12:21:00 GMT 1
twas maar een ideetje he
|
|
flop
Accepted Member
|
Post by flop on Jan 11, 2008 18:41:19 GMT 1
tzou misschien handig zijn da ge u kunt inlogge op den homepage. of is dit niet realiseerbaar?
mvg filip
|
|
|
Post by Frederic on Jan 11, 2008 19:40:40 GMT 1
dit gaat, maar dan moet je naar onder scrollen, ik zal eens zien of ik dat inlog menu bovenaan krijg.
|
|
|
Post by Frederic on Jan 12, 2008 18:00:53 GMT 1
tzou misschien handig zijn da ge u kunt inlogge op den homepage. of is dit niet realiseerbaar? mvg filip Inlog menu zou nu steeds bovenaan de homepage moeten staan wanneer je offline bent.
|
|
|
Post by LauwieS4 on Jan 23, 2008 14:27:58 GMT 1
tzou misschien handig zijn da ge u kunt inlogge op den homepage. of is dit niet realiseerbaar? mvg filip Inlog menu zou nu steeds bovenaan de homepage moeten staan wanneer je offline bent. Egt vele handiger!! goe gedaan!
|
|