|
Post by Frederic on Apr 3, 2008 12:08:24 GMT 1
Hallo
ik had het een tijdje geleden al aangekondigd, maar het is er nu pas van gekomen. Ons forum is vernieuwd! misschien merk je het op het eerste zicht niet direct, maar ik zal zo snel mogelijk de veranderingen even melden. Het kan ook zijn dat er voorlopig een paar zaken nog niet perfect werken, maar dat komt allemaal in orde.
Vragen of opmerkingen mag je gerust hieronder plaatsen.
mvg
|
|
|
Post by Frederic on Apr 9, 2008 13:41:42 GMT 1
Ok ik zal even de belangrijkste veranderingen opsommen:
Topics kan je nu op verschillende manieren sorteren ipv alleen op datum. Nu ook op onderwerp, topic poster, aantal replies, aantal keren bekeken.
De limiet voor het aantal karaters voor posts en pm's is opgetrokken van 25000 tot 60000.
Andere methode voor het "jump to page" systeem, dit zou de snelheid voor het zoeken naar de pagina moeten verhogen.
Je kanopnieuw via mail je vergeten paswoord opvragen.
Het poll-systeem is ook wat uitgebreid: mogelijkheid om meerdere antwoorden aan te duiden, mogelijkheid om een poll om een bepaalde tijd te doen aflopen, mogelijkheid om de resultaten verborgen te houden tot de poll gelocked is, mogelijkheid om de keuzes van leden weer te geven. Je zou nu ook bij een bestaand topic een poll kunnen aan toevoegen, maar ik weet niet of leden dit ook kunnen. Dus als iemand mij daar een antwoord op kan geven?
"Active Users In The Past 24 Hours" is ook een beetje verandert. Dit zou nu veel effectiever moeten werken, vroeger gaf hij om de een of andere reden altijd maar plus minus 2/3 van de werkelijkheid weer. Nu klopt dit bijna volledig. Ook staan de namen hier niet meer alfabetisch afgebeeld maar wel volgens recentste login.
En als laatste en waarschijnlijk ook belangrijkste zou de snelheid van het forum moeten verbeterd zijn.
Dan ook nog een hoop andere zaken maar daar hebben jullie niets aan, aangezien het verbeteringen voor de admin en mod zijn.
vragen e.d. mag je gerust stellen.
mvg
Edit: de login menu is blijkbaar terug naar beneden verschoven, ik zal zien wat ik er aan kan doen om die terug boven aan de startpagina te krijgen.
|
|