|
Post by Frederic on Jan 15, 2007 20:24:11 GMT 1
hallo
ik ben momenteel bezig met wat veranderingen aan de site, dus als je ongewone zaken opmerkt aan de layout dan ligt dat daaraan.
vragen of voorstellen mag je gerust stellen.
mvg
|
|
|
Post by Frederic on Jan 15, 2007 22:27:31 GMT 1
wat ik allemaal heb aangepast: "lijst van leden die de laatste 24u on-line waren" , youtube - en videogoogle functie, dat leden niet meer zelf hun posts kunnen deleten (als er toch iets gedeletet moet worden, dan vraag je het maar), en voor de rest nog wat uiterlijke zaken. het is mogelijk dat er in de toekomst nog zulke zaken zullen veranderen en dat daardoor sommige functies hier op het forum niet meer of niet volledig zullen werken.
als er iets niet werkt of als er problemen zijn laat het dan zeker weten. commentaar of ideeen altijd welkom!
mvg
|
|
|
Post by herfurth on Feb 25, 2007 18:57:31 GMT 1
Misschien een ideetje. Als je naar www.daxforum.be surft en je klikt op een post, worden alle afbeeldingen en tekst mooi in het midden gecentreerd. Dit geeft een veel overzichterlijk geheel en is veel makkelijker vind ik. Is dit niet mogelijk dit hier ook toe te passen?
|
|
|
Post by Frederic on Feb 25, 2007 19:45:48 GMT 1
je bedoelt dat de foto's automatisch verkleind worden?
|
|
|
Post by herfurth on Feb 27, 2007 17:47:55 GMT 1
ja onder andere.
dat alles vanzelf in het midden wordt gezet zonder dat je de "bar" nara links en naar rechts moet schuiven onderaan het blad
|
|
|
Post by Frederic on Feb 28, 2007 14:16:52 GMT 1
ja dat gebeurt normaal altijd dat de tekst centraal staat. als dat niet is ligt dat gewoon aan een foto die op dezelfde pagina staat die groter is als je scherm en daardoor dus ook de tekst laat doorlopen.
maar ik zal eens rondzien voor die fotos automatisch te laten verkleinen.
mvg
|
|
|
Post by Frederic on Mar 7, 2007 17:22:58 GMT 1
ja onder andere. dat alles vanzelf in het midden wordt gezet zonder dat je de "bar" nara links en naar rechts moet schuiven onderaan het blad het zou nu in orde moeten zijn.. ik kan ze ook nog steeds groter of kleiner zetten, moest je dat willen mvg
|
|
|
Post by LauwieS4 on Dec 23, 2008 0:12:20 GMT 1
als je boven onder de banner, heb je ook enkele dingen:
[Home] [Help] [Search] [Members] [Profile] [Logout][Messages]
als je op messages drukt wordt het vakje logout meegenomen en log je jezelf uit ..
|
|
|
Post by Michael-VDE on Dec 23, 2008 10:49:52 GMT 1
idd, en er sgtaat bij mij nog new naast, alsik daar op druk kom ik om de filmpjes pagina, en als je een nieuw berichtr hebt, kompt da uitroepteken nimeer
|
|
phili
4-tts Freak
|
Post by phili on Dec 23, 2008 16:25:52 GMT 1
Ja is wel lastig, en nu heb ik juist een bericht ;D. ps: aan degene die het bericht gestuurd heeft, je zal effe moeten wachten op je anwoord . --> solved. Greetz
|
|
|
Post by Michael-VDE on Dec 23, 2008 18:54:44 GMT 1
ge kunt u berichten wel openen ze, gwn op "you have... messages" duwe
|
|
|
Post by Frederic on Dec 23, 2008 23:34:51 GMT 1
Lauwies: zou nu opgelost moeten zijn. Michael: die filmpjes pagina is normaal zo, het was enkel nog de bedoeling ipv "new" er "filmpjes" of iets dergelijks van de maken in hetzelfde lettertype als de rest, maar dat lijkt me niet te lukken. Dat uitroepteken heb ik weggedaan omdat je anders 2x een waarschuwing kreeg. ten eerste het standaard kadertje (http://nl.tinypic.com/view.php?pic=mav600&s=5) en ten tweede het uitroepteken. en dan heb ik er maar 1 weggelaten.
nog opmerkingen of probelemen, laat maar komen.
mvg
|
|