|
Post by rdesigndax on Jun 20, 2006 19:25:04 GMT 1
das waar! santis voeg mij is ff toe als ge kunt aub?
mvg Lafère
|
|
|
Post by deadhead on Jun 22, 2006 21:23:48 GMT 1
de mappen iets overzichtelijker maken mag wel
maar verander die post ranks eens in iets leuker
|
|
Sãntis
4-tts Freak
Ex-bestuurslid
Monkey zegt: I'm cummin' up!
|
Post by Sãntis on Jun 29, 2006 18:05:33 GMT 1
Er wordt allemaal aangewerkt, tijdens onze veel voorkomende, vermoeide en langdradige vergaderingen ;D
4-tts.tk is ondertussen beschikbaar voor de luie mensen onder ons. stickers zijn nog steeds te verkrijgen. Elke dag! Pm me en ik zal zorgen dak thuis ben.
Mvg
|
|
|
Post by froezel on Mar 4, 2007 23:53:16 GMT 1
Hey, Ik had zo ff een ingeving Is het toegelaten van CDC dat vriendenclubs sponsors hebben? Want anders zouden we mss opzoek kunnen gaan naar een sponsor voor bijv: al fluo vestjes, voor de begeleiders van meetings. Met opdruk van 4-tts en dan de sponsor... ( Ik wil evt wel eens mee op sponsortocht gaan met iemand van het bestuur hoor )
|
|
|
Post by Frederic on Mar 5, 2007 16:11:55 GMT 1
het vorige bestuur van ada had liever niet dat we sponsors hadden, hoe dat nu zit weet ik niet. maar voor de fluovestjes hadden we normaal het geld van de stickers, dus als we er daar genoeg van verkocht hebben, kunnen we de fluovestjes aanschaffen.
|
|
|
Post by herfurth on Mar 5, 2007 19:06:33 GMT 1
Op de ADA vergadering werd het verboden dat vriendenclubjes geen sponsors mochten hebben evenals lidgeld vragen. Vroeger hebben verschillende vriendenclubs dit gedaan en deze mochten niet meerijden op meetings. Waardoor verscheidene van deze clubs verdwenen zijn.
|
|
Sãntis
4-tts Freak
Ex-bestuurslid
|
Post by Sãntis on Mar 5, 2007 20:26:31 GMT 1
Op de ADA vergadering werd het verboden dat vriendenclubjes geen sponsors mochten hebben evenals lidgeld vragen. Vroeger hebben verschillende vriendenclubs dit gedaan en deze mochten niet meerijden op meetings. Waardoor verscheidene van deze clubs verdwenen zijn. Nu wel of geen sponsors ? verboden geen sponsors ?
|
|
|
Post by herfurth on Mar 6, 2007 0:33:37 GMT 1
oei srr
het is verboden als vriendenclub een sponsor te hebben
|
|
Sãntis
4-tts Freak
Ex-bestuurslid