Sãntis
4-tts Freak
Ex-bestuurslid
Monkey zegt: I'm cummin' up!
|
Post by Sãntis on Jun 16, 2006 16:58:34 GMT 1
De vraag is dus heel simpel. Wat zijn jullie verwachtingen nog over het board, bestuur, meetings... Wat wil je dat er nog veranderd....
Laat het hieronder even weten. En je maakt het beter voor jezelf. We weten niet of we er iets met kunnen doen maar het kan er enkel beter op worden.
Gelieve enkel te antwoorden op de vraag en niet op reply's van andere...
Mvg
Ik dank u
|
|
pol
Accepted Member
Het gaat er niet om wie het snelste is, maar wie het beste rijd!
|
Post by pol on Jun 16, 2006 20:20:09 GMT 1
Van u ni veel
|
|
|
Post by froezel on Jun 16, 2006 20:35:12 GMT 1
ik verwacht dat sommige mappen, zoals gespot, snelller worden leeggemaakt, das makkelijker en overzichtelijker... vor de rest, mss een 2de domeinnaam registreren 4-tts.tk?? das makkelijker om te typen enzo goe bezig!! mvg tom
|
|
|
Post by froezel on Jun 16, 2006 20:37:35 GMT 1
en waar blijven die polokes? ;D
|
|
glenn
4-tts vriend
|
Post by glenn on Jun 16, 2006 21:54:14 GMT 1
-polokes ;D -veel meetings in de vakantie
|
|
|
Post by cosmical on Jun 17, 2006 11:31:24 GMT 1
Idd meetings en gewoon een goede sfeer op het board! Kmoet wel zeggen dat ik de layout van het board wat minder overzichtelijk vind! En ook da de mensen niet zoveel online zijn of op het board zitten! Voor de rest TOP!
MVG Kevin
|
|
gold
4-tts Freak
Ex-bestuurslid
gold
|
Post by gold on Jun 17, 2006 21:48:42 GMT 1
ik verwacht da iendereen hier simpatiek blijft da iedreen hier op dit board elkaar beter leert kennen dat hier veral plezantr is en nog veel plezanter wordt da iedereen er mee voor zorgt dat dit board actief blijft en dat er nog veel positiefs mag volgen
juuuuuuu
|
|
|
Post by nicolassels on Jun 18, 2006 11:36:08 GMT 1
- ik hoop in de vakantie en de toekomst samen met de rest van het bestuur nog veel toffe, en vooral originele meetings te organiseren (zoals bv dien bbq).
- voor de rest zie ik het ook allemaal heel goed zitten enkel moet ik mss froezel gelijk geven dat sommige mappen een klein beetje overzichtelijker mogen worden maar da komt nog in orde.
|
|
bert
Accepted Member
|
Post by bert on Jun 18, 2006 22:43:47 GMT 1
Wat het forum overzichtelijker zou maken zijn een paar extra mappen: - dus 1 map algemaan & 1 map problemen bij sleutelen ( technische vragen) - gezocht en te koop : dus niet meer te samen= over zichtelijker - rollen, control, flitsten bij hoofdmappen zetten Wat ik verwacht goede sfeer op board en vo de rest zedde goe bezig
|
|
|
Post by jhon on Jun 19, 2006 17:20:22 GMT 1
mwa ik vind het overzichtlijk en proper, kijk is naar da van LDC mvg
|
|
gold
4-tts Freak
Ex-bestuurslid
gold
|
Post by gold on Jun 19, 2006 20:28:00 GMT 1
seks , lust , hete wijve ;D
|
|
|
Post by cosmical on Jun 19, 2006 20:40:02 GMT 1
Over dat laatste gesproke ,zitte der ier buite sofie ;D hete wijve op ??
|
|
aajves
4-tts vriend
Ex-bestuurslid
Exclusive Elite Angels
|
Post by aajves on Jun 19, 2006 22:48:36 GMT 1
Tuurlijk dat ken je bestuur , 80% daarvan is verwijfd maar knoem geen namen ;D Ma back on topic Mvg
|
|
|
Post by rdesigndax on Jun 20, 2006 9:19:01 GMT 1
mwa ik vind het overzichtlijk en proper, kijk is naar da van LDC mvg :-/WIJ zijn dan ook een vriendengroep hé!...Als wij er maar aan uit kunnen hé! mvg Lafère
|
|
Sãntis
4-tts Freak
Ex-bestuurslid
Monkey zegt: I'm cummin' up!
|
Post by Sãntis on Jun 20, 2006 12:10:32 GMT 1
Dat de "vete" tussen sommige mensen en LDC niet hier wordt besproken. Dat iedereen iedereen met een viertakt aanspreekt en hun de wondere wereld van 4-tts laat zien(=de leer van 4-tts). Zo kunnen we ons forum uitbreiden en een betere dienstverlening bezorgen. Wat een zever.
Dat iedereen zijn topics bekijkt, herleesd en de fouten er uit haalt, en bekijkt op de zinloosheid ervan. Gvd wat een gespek.
Iedereen naar de meetings komt om dat die zalig zijn. Het eerste dat voor waarheid mag aangenomen worden.
En dat iedereen zijn hobby mag delen op dit leuke forum. Think about it!
Merci om deze zever te lezen, er zit wel waarheid in hoor.
|
|