|
Post by Frederic on Nov 19, 2008 21:34:18 GMT 1
hallo jullie zullen het mss al gemerkt hebben dat er bovenaan de site een nieuwe banner staat. mijn idee was om de site wat aantrekkelijker te maken, en ik hoop dat dit ook gelukt is. Mijn eerste bedoeling was om zoveel mogelijk foto's van de brommers van onze leden achter elkaar te laten lopen van rechts naar links over het scherm. ik heb dan in het kleurenchange topic gevraagd of iemand mij hierbij kon helpen, en michael heeft mij hiermee kunnen helpen. Het is niet volledig geworden wat ik in gedachte had, maar ik vind dit al wel zéér chic, en wil hem dan ook hiervoor bedanken. nu zou ik van jullie allereerst willen horen of jullie het goed vinden en dan uiteindelijk ook welke schikking jullie het best vinden, zoals het nu is of zoals op de link hieronder? i37.tinypic.com/a2f285.jpgik weet ook dat niet ieders brommer erop staat, maar dat kan mss naar de toekomst toe nog wel verandert worden. iig als iemand nog ideetjes heeft of het mss nòg beter kan, mag je dat gerust laten weten. mvg frederic
|
|
nomadif
Accepted Member
need me, call me
|
Post by nomadif on Nov 19, 2008 21:43:03 GMT 1
Kvind het heel vet! Tviel me direct op...
(een beetje dom dat die "4tts" de middeste foto wat verknoeit, majah, tmoet er wel ergens staan natuurlijk!)
Vr mij mag het best blijven!
|
|
|
Post by Frederic on Nov 19, 2008 21:49:49 GMT 1
ja het was eerst de bedoeling dat het logo in het midden stond en dat de fotos er achterdoor liepen, zodat je iedere foto een keer volledig te zien krijgt, maar hij heeft dat nu zo opgelost
|
|
|
Post by Michael-VDE on Nov 19, 2008 22:54:43 GMT 1
ja manne, ik vind het wel redelijk goe gelukt, voor de eerste keer da ik zoiets maak toch, maat heeft wel geholpe. zoals het nu is, vind ik het perfect (de lokatie waar het staat dan toch)
|
|
phili
4-tts Freak
|
Post by phili on Nov 19, 2008 23:03:33 GMT 1
Awel das knap gedaan, zoals eerder gezegd stoort het logo wel een beetje. Wat ook eenmogelijkheid is, is gewoon de foto's in willekeurige volgorde terug komen zodat niet steeds dezelfde achter het logo staat.
Greetz en valt wel super hard op dus zeker geslaagd.
|
|
|
Post by Frederic on Nov 19, 2008 23:21:30 GMT 1
ik had nog iets gevraagd om te veranderen en het is al gebeurd, zonder die witte overgangen: ik vind het persoonlijk iets subtieler, wat jullie?
|
|
|
Post by froezel on Nov 20, 2008 2:11:11 GMT 1
beter!
|
|
|
Post by Michael-VDE on Nov 20, 2008 7:45:42 GMT 1
zonder de witte overgang is beter
|
|
|
Post by cajo on Nov 20, 2008 11:29:21 GMT 1
ik vind hem heel goe. En dat die 4tts voor de middeste foto's staat vind ik niet erg. Het gaat tenslotte om de 4TTS! Als je de foto's in betere kwaliteit wil bekijken moet je maar naar de showroom gaan
|
|
|
Post by Michael-VDE on Nov 20, 2008 12:47:47 GMT 1
idd, da vond ik er ook van, en een betere plaats kon ik niet vinden x
|
|
|
Post by LauwieS4 on Nov 20, 2008 18:02:13 GMT 1
misschien ook een goed idee om de recentste foto's er op te zetten
|
|
|
Post by nickver on Nov 20, 2008 22:10:53 GMT 1
De banner is een goed idee.
MAAAAAR.
1. Ik vind het net iets te snel gaan 2. Net iets te groot om vanboven te staan 3. Zijn er nog andere mogelijkheden om dit te doen?
Ik stel voor dat er mss nog andere mensen zijn die dit kunnen en daar een voorbeeld voor geven. De fotos die hierboven staan vind ik goed.
Maar ik had ze dus liever iets trager zien voorbij gaan.
|
|
|
Post by Frederic on Nov 20, 2008 22:17:29 GMT 1
kleiner zou kunnen maar dan zou ik een upload site moeten hebben waar je zelf je afmetingen kan ingeven en waar je niet met vaste groottes zit. of misschien is er iemand dat het anders kan? en ja er zijn andere mogelijkheden, zoals ik in mijn eerste post aanhaalde, maar dat lukte Michael niet. Trager moet Michael misschien nog kunnen...?
|
|
snox
Accepted Member
|
Post by snox on Nov 20, 2008 22:45:20 GMT 1
Ik vind hem heel geslaagd, maar ik zou er nog wat meer foto's inplaatsen... Gewoon zoveel mogelijk ( van dit forum )
Beetje afwisseling is wel leuk...
MVG
|
|
|
Post by Michael-VDE on Nov 21, 2008 17:55:21 GMT 1
nog meer fotos.. we zitten al aan meer dan 2 mb, dus binnekort gaat niemand anders de site meer snel kunnen laden door de banner... kzal trager is probere x
|
|